Bordbestilling for siddende scrappere
BORDBESTILLINGER MODTAGES KUN PÅ MAILEN, SOM STÅR LÆNGERE NEDE I DETTE OPSLAG!
Alle der har købt en weekend billet til Convention får tildelt en siddeplads. Hvis i er to eller flere, som gerne vil sidde sammen, vælger i en gruppeformand, som er den der står for at bestille plads til jer. Gruppeformandens opgave er, at sørge for at alle i gruppen har en gyldig billet og at videreformidle evt beskeder til jeres gruppe.
I kan ikke selv bestemme hvor i hallen i vil sidde, men i må naturligvis gerne have ønsker, som opfyldes hvis det er muligt.
Der bliver også lavet et “singlebord” for de af jer der kommer alene, det skal bestilles, hvis du vil være sikker på at sidde der.
Gruppeformanden sender en mail med antal personer og navne på de som har købt billetterne. Jeg sender svar tilbage til alle, men der kan godt gå nogle dage
På vores liste står navnet på den, som har betalt for billetten hos Happymade eller Luna Hobby og ikke andet, så har du fx brugt din mands kort er det hans navn vi har på listen. Har du købt billetter til flere end dig selv, er det dit navn der står på listen x antal gange. Har du købt din billet af en som er blevet forhindret, er det stadig navnet på den, som har købt billetten vi skal bruge.
Eksempel på bestilling:
Vi vil gerne bestille plads til 6 personer
Else Hansen - billet betalt af Else Hansen
Anne Jensen - billet betalt af Anne Jensen
Sofie Petersen - billet betalt af Hans Petersen
Gurli Margrete 3 stk - billetter betalt af Gurli Margrethe
Reserveringen foregår på mailen conventionbord@gmail.com og kun der!
Sidste frist for bestilling er fredag den 1. marts 2024, bestillinger modtaget efter denne dato kan ikke imødekommes.
På selve dagen hænger bordplanen i forgangen og inde i hallen. Jeg er også tilstede og hjælper gerne 😊
Ingen kommentarer:
Send en kommentar