Aktuelt

søndag den 20. februar 2022

Bordbestilling for siddende Scrappere

Det er vigtigt at læse instruktionerne for bordbestillingen nøje.

Alle der har købt en weekend billet til Convention får tildelt en siddeplads. Hvis i er to eller flere, som gerne vil sidde sammen, vælger i en gruppeformand, som er den der står for at bestille plads til jer. Gruppeformandens opgave er, at sørge for at alle i gruppen har en gyldig billet og at videreformidle evt beskeder til jeres gruppe.

I kan ikke selv bestemme hvor i hallen i vil sidde, men i må naturligvis gerne have ønsker, som opfyldes hvis det er muligt. 

Der bliver også lavet et “singlebord” for de af jer der kommer alene, det skal bestilles, hvis du vil være sikker på at sidde der. 

Gruppeformanden sender en mail med antal personer og navne på alle i gruppen. 

På vores liste står navnet på den, som har betalt for billetten hos Happymade og ikke andet, så har du fx brugt din mands kort er det hans navn vi har på listen. Har du købt billetter til flere end dig selv, er det dit navn der står på listen x antal gange. Har du købt din billet af en som er blevet forhindret, er det stadig navnet på den, som har købt billetten hos Happymade vi skal bruge!


Eksempel på bestilling:

Vi vil gerne bestille plads til 6 personer

Else Hansen -  billet betalt af Else Hansen

Anne Jensen - billet betalt af Anne Jensen

Sofie Petersen - billet betalt af Hans Petersen

Gurli Margrete 3 stk - billetter betalt af Gurli Margrethe


Reserveringen foregår på mailen conventionbord@gmail.com og kun der! 

Sidste frist for bestilling er fredag den 4. marts 2022

Jeg sender et svar tilbage, når jeg har tjekket at alle navne står på listen. Der kan godt gå lidt tid, men har du ikke fået svar tilbage inden den 4. så prøv at skrive igen, der kan jo ske fejl. 


På selve dagen hænger bordplanen i forgangen og inde i hallen. Jeg er også tilstede og hjælper gerne 😊

Ingen kommentarer:

Send en kommentar