Aktuelt

torsdag den 23. september 2021

Præsentation af Three Scoops

Three Scoops butik er også en elsket genganger på Convention





her er hvad de selv skriver:

Hjertet bag Three Scoops Design er mig, Camilla - Mit fokus er de finurlige detaljer. Her mener jeg simple og personlige illustrationer til stempler. Brugbare og unikke former ved dies. Smukke grafiske mønstre og lækre farvekombinationer i papir. Kort sagt, jeg gør en dyd ud af at Three Scoops får et personligt præg fra mig.

 

Three Scoops Design holder til i Hundested, hvor vores lager og kontor ligger – vi har ingen fysisk butik, men en skøn webshop, som lige har fejret 5 års fødselsdag.
Vores webshop er primært fyldt med vores egne produkter i blandt andet stempler, dies, stencils, designark, akrylklodser, enamel dots og pailletter. Derudover elsker vi Copics og Distress Oxides, og har et stort udvalg af produkter derfra. Vi fører også et stort udvalg af værktøj som vi anvender i den kreative verden.
 
I oktober måned fylder vores Three Scoops Gold Club 2 år! Three Scoops Gold Clubgiver eksklusive fordele, rabatter, Three Scoops surprise-pakker og adventskalender tilsendt automatisk 4 gange årligt. Der er adgang til vores skønne Gold Club på Facebook, hvor vi har masser af lives for medlemmerne.
 
Messen er nær, og vi glæder os så meget til at hilse på jer, på vores stand.
 
Vi håber I har lyst til at følge os på Instagram og Facebook, hvor vi også afholder lives med vores dygtige designteam.
 
Kærlig hilsen

Camilla & team

Ingen kommentarer:

Send en kommentar