Aktuelt

søndag den 12. september 2021

Bordbestilling


Alle der har købt en weekend billet til Convention får tildelt en siddeplads. Jeg ved af gode grunde ikke hvem i gerne vil sidde sammen med, så hvis i er to eller flere som gerne vil sidde sammen vælger i en gruppeformand, som er den der står for at bestille plads til jer. Gruppeformandens opgave er, at sørge for at alle i gruppen har en gyldig billet når i bestiller og at vidreformidle evt beskeder til jeres gruppe.

I kan ikke selv bestemme hvor i hallen i vil sidde, men jeg forsøger så vidt muligt at tage hensyn til handicap og hjælpere til butikkerne.

Der bliver også lavet et “singlebord” så de der kommer alene kan sidde sammen og måske lære hinanden at kende.

Gruppeformanden sender en mail med antal personer og navne på alle i gruppen. 

Husk at navnet, som billetten er købt i skal følge billetten, både hvis du har købt for andre eller solgt billetten videre .


Reserveringen foregår på mailen conventionbord@gmail.com og kun der! 

Sidste frist for bestilling er fredag den 24. september 2021

Jeg sender et svar tilbage, når jeg har tjekket at alt stemmer. Der kan godt gå lidt tid, men har du ikke fået svar tilbage inden den 24. så prøv at skrive igen, der kan jo ske fejl. 


På selve dagen hænger bordplanen i forgangen og inde i hallen, så i kan se hvor i skal sidde. Jeg er også tilstede og hjælper gerne 😊

Ingen kommentarer:

Send en kommentar