Det er nu muligt at bestille bordplads for siddende scrappere.
Alle tilmeldte får tildelt en siddeplads, så det er vigtigt at i vælger en gruppeformand til at stå for bestillingen, hvis i er to eller flere som vil være sikre på at sidde sammen!
Husk at I skal oplyse det navn, som blev registreret da billetten blev købt hos os!
Hvis du fx har købt 3 billetter så står dit navn på vores liste 3 gange. vi ved jo ikke hvem du har købt til!
Hvis du fx har købt 3 billetter så står dit navn på vores liste 3 gange. vi ved jo ikke hvem du har købt til!
Bestillinger modtages kun på mailen conventionbord@gmail.com
ikke andre steder!!
Gruppeformænd må meget gerne skrive hvor mange i bestiller til, så jeg ikke skal sidde og tælle navnene!
Handicappede og hjælpere til butikker må gerne komme med ønsker, men ingen kan selv bestemme hvor i hallen de vil sidde! Jeg tager naturligvis så vidt muligt hensyn til ønsker!
Sidste frist for bordbestilling er søndag den 23/2 kl. 24.00! OBS!!!Billetter som i sælger til andre efter denne dato, bliver solgt med den bestilte bordplads!
På selve dagen hænger der sedler i forgangen og inde i hallen, hvor i kan se hvor i skal sidde. Jeg er også tilstede i indgangen og hjælper gerne! :)
Bordplanen bliver ikke lagt ud online!
Stil gerne spørgsmål herunder, hvis i er i tvivl om noget!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar