Aktuelt

mandag den 9. september 2019

Kursus ved convention den 5. oktober 2019 - Lær at farvelægge med Copics


Lørdag d. 5/10-2019
kl. 14.00 – 16.00 
Pris 275,-
Kurset skal købes i webshoppen hos Luna Hobby fra den 17/9 2019.
















Lær at farvelægge med Copic
Ønsker du også at mestre Copic tussernes teknikker?
Så får du nu muligheden her sammen med mig KREALOTTE
Med dette kursus tilbyder jeg dig læring af
  • Hvordan du får den optimale ydelse ud af din tus
  • Teknikker til at farvelægge med Copic
  • Viden omkring hvordan du kombinere de forskellige nuancer
  • Undervisningsmateriale
  • Samt en mindre goodiebag, som kan tages med hjem
Kursuset er for begyndere, samt letøvede
Kursuset indeholder
  • Undervisning i - Teknikker til brugen af Copic tusser
  • Undervisning i - Farveblanding (blending)
  • Goodiebag indeholdende materialer til, at vi sammen kan lave 1 kort, samt lidt ekstra farvelægningsmotiver, til at tage med hjem og fortsætte, med det som man lære på kursuset.
  • Vejledning, samt mulighed for spørgsmål og hjælp undervejs.

Kursuset starter med undervisning i brugen af Copic.
Herefter er det jeres tur til, at tage teknikkerne i brug, hvor i farvelægger et motiv
Til sidst runder jeg kursuset af med, at vi sammen laver et kort, med jeres farvelagte motiv.

Så hvis du vil være med til 2 lærerige timer, sammen med mig
Så hop ind på Luna Hobbys hjemmeside www.Lunahobby.dk og køb din billet fra den 17/9 2019
Der er begrænsede antal pladser på kursuset
Pladserne er i første omgang reserveret til de siddende scrappere ved Convention i Middelfart.
Hvis ikke at der er udsolgt, er det muligt, at købe billet til undervisningen ca. 1 uge før Convention.

HUSK – Det er vigtigt, at du medbringer dine egne tusser, så du også har mulighed for, at benytter lige de farver du ønsker.
Jeg ser frem til 2 hyggelige timer sammen med dig
Mange hilsener og varme tanker herfra mig
Krealotte
Find mig på YouTube for at se mere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar