Aktuelt

onsdag den 13. februar 2019

Bestilling af bordpladser

LÆS VENLIGST OPSLAGET IGENNEM, FØR DU BEGYNDER AT BESTILLE! :)

Det er nu mulig at bestille bordplads.
Er i 2 eller flere som gerne vil sidde sammen vælger i en gruppeformand, som står for tilmeldingen!
Alle i gruppen skal selvfølgelig være tilmeldt som siddende scrappere og have betalt, for at kunne reservere plads!
Alle får tildelt en plads, så det er vigtigt at bestille, hvis i vil være sikre på at sidde sammen!
Husk at navnet, som billetten er købt i, skal følge billetten hele vejen!

Reserveringen foregår på den måde, at i sender en mail til conventionbord@gmail.com 
I skal oplyse præcis det navn som  billetterne er købt i på bord bestillingen, både hvis i har købt til andre og hvis i har købt billeten af en anden. 

Det er ikke muligt at bestille særlige pladser i hallen, vi vil dog forsøge at sørge for, at hjælpere til butikkerne kan komme til at sidde i nærheden af den butik de er tilknyttet og så vidt det er muligt tager vi også hensyn til handicaps.

Sidste frist for bordbestilling er den 1. Marts  kl. 24.00
Bordbestilling modtages kun på ovenstående mail, ikke på privatbeskeder, i tilfædige tråde eller min egen mailadresse TAK!  

På selve dagen hænger der sedler i forgangen og inde i hallen, hvor i kan se hvor i skal sidde. Jeg er også tilstede og hjælper gerne!  :)
Bordplanen bliver ikke lagt ud online!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar