Aktuelt

fredag den 14. september 2018

Præsentation af butikkerne til Convention 6-7 oktober 2018 - Luna Hobby


Luna Hobby som fysisk butik er 6år gammel. Inden jeg åbnede butik i 2012 havde jeg en hjemmeside, tog på kræmmermarkeder og holdte åbent 1 gang om måneden hjemme privat.
Mit mål har altid været at være en bred hobbybutik, men har igennem de sidste mange år satset en del på kort og scrap kunder. Da Love2Scrap lukkede i Roskilde købte jeg en del af deres inventar og ansatte Rikke som var ansat der. Det var først der jeg rigtig gik i gang med scrapbooking.
I dag har jeg ca. 200kvm fysisk butik, 100kvm kursuslokale på 1. sal samt et internetlager der hører til hjemmesiden.
Mit mål er at yde en god kundeservice og være en god kreativ butik med fokus på kundens behov. Vi er pt. 4 ansatte samt et stort design og kursus team.
Jeg glæder mig rigtig meget til at komme på convention for første gang og møde jer alle sammen.
De bedste hilsner
Carsten


Ingen kommentarer:

Send en kommentar