Aktuelt

fredag den 31. august 2018

Præsentation af butikkerne til Convention 6-7 oktober 2018 - Happymade



Hos HAPPYMADE finder du et spændende og lækkert udvalg af materialer, redskaber og værktøjer til brug ifm. cardmaking og scrapbooking. 
Hovedvægten er lagt på stempler, dies, sværter og papir.

Hos HAPPYMADE finder du bl.a. kendte amerikanske mærker som Altenew, Concord & 9th, My Favorite Things/Die-Namics, Mama Elephant, Honey Bee Stamps m.fl. Også lækre polske mærker som  13@rts, Mintay Papers og Piatek Trzynastego. Sidst - men ikke mindst - naturligvis også det danske mærke Dixi Craft, som jeg er så heldig at designe lidt stempler og dies for indimellem.

HAPPYMADE er en webshop, der slog dørerne op i juli 2016.
HAPPYMADE har base i vores private bolig i Herning. Sortimentet tæller i dag omkring 4.500 varenumre. Og er der noget, du mangler, er du altid velkommen til at kontakte mig for at høre, om det er noget jeg kan skaffe hjem.

Selvom HAPPYMADE ikke er en fysisk butik, er der altid mulighed for at komme og kigge med fingrerne i kælderen.
Kontakt mig forinden, så vi kan aftale et tidspunkt.
I 'kælderbutikken' kan du betale med både kontanter, kort og MobilePay - fuldstændig som når vi ses på messerne i foråret og efteråret.

Derudover afholder jeg ca. 8-10 scraparrangementer om året i vores hjem. Der er ikke nødvendigvis et tema,- men altid et kit, som du har mulighed for at tage udgangspunkt i. Der er max 12 deltagere ad gangen, og nøgleordet for disse arrangementer er HYGGE.

Jeg GLÆDER mig til at deltage på Scrapbooking Convention og ser frem til et par glade dage i godt og kreativt selskab.
De kærligste hilsner, Anette Bach Buur-Andersen /  www.HAPPYMADE.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar