Aktuelt

mandag den 19. september 2016

Præsentation af Three Scoops

Så er vi endelig klar til at præsentere den sidste af butikkerne. Det er en helt ny butik som hedder  Three Scoops.


Camilla stempler ind!

Mit navn er Camilla Severinsen, og jeg glæder mig meget til at præsentere en helt ny kollektion af stempler og papirer ved Scapbooking Convention 2016.

Jeg har altid synes, at der mangler særlige unikke stempler med danske tekster, som ikke er masseproduceret og hvor der kun er få er hver slags. Samtidigt synes jeg, at papirvalg spiller en meget vigtig rolle for et layouts finish.
Derfor lancerer jeg 16 unikke stemplerpakker med forskellige motiver og danske tekster samt en helt ny papirkollektion af syrefrit papir i størrelsen 15x15.

Om mig selv kan jeg fortælle, at jeg er uddannet grafisk designer og har mit eget designstudie ved navn Three Scoops Design, som har base i Kødbyen, København.
Jeg er scrapper på niende år og har deltaget på Convention som siddende scrapper de fleste af årene.
Det er første gang, at jeg deltager som forhandler, og jeg glæder mig meget til at vise jer mine produkter.

Her er et lille smugkig til nogle af mine stempler.


Vi ses.


Kreative hilsner

Camilla Severinsen
Three Scoops Design Studio. 

Webshoppen www.threescoops.dk går online i uge 39/40
Følg med i mit arbejde på instagram @camillaseverinsendk og @threescoopsdk

1 kommentar: