Aktuelt

torsdag den 18. februar 2016

Bordbestilling til Convention 12/13 marts 2016

Det er nu muligt, at reservere siddepladser for alle deltagere - både hvis du kommer alene og hvis i er to eller flere som gerne vil sidde sammen!
Er i 2 eller flere som gerne vil sidde sammen vælger i en gruppeformand som står for tilmeldingen!
Alle i gruppen skal naturligvis være tilmeldt som siddende scrappere og have betalt, for at kunne reservere plads!

Reserveringen foregår på den måde, at i sender en mail med fulde navn på alle i gruppen til conventionbord@gmail.com (SAMME NAVN SOM I ER TILMELDT MED!!)
Når jeg har modtaget jeres mail, får i et svar tilbage at jeres bestilling er modtaget. 
Jeg tjekker på et senere tidspunkt om alle er tilmeldt og har betalt, og vender tilbage hvis der er noget der ikke stemmer. 
Det vil spare mig for en del arbejde, at i ikke begynder at skrive, før i er helt sikre på, hvem i skal sidde sammen med og om alle er tilmeldt og har betalt. I skal nok få plads allesamen! :) Skulle det ske, at der alligevel bliver ændringer til jeres gruppe, så vær søde at skrive fra den samme emailadresse som den første bestilling.
Det er ikke muligt at bestille særlige pladser i hallen, vi vil dog forsøge at sørge for, at hjælpere til butikkerne kan komme til at sidde i nærheden af den butik de er tilknyttet og så vidt det er muligt tager vi også hensyn til handicaps.
Sidste frist for bordbestilling er tirsdag den 8. marts kl. 12.00.
Bordbestilling modtages kun på ovenstående mail, ikke på privatbeskeder eller min egen mailadresse TAK!

Bordbestilling er et tilbud - der er naturligvis siddepladser til alle tilmeldte, så hvis du foretrækker at gå rundt og se hvor der er en ledig plads på selve dagen må du også gerne det! To eller flere personer kan dog ikke påregne at kunne sidde sammen, hvis der ikke er bestilt bord!

På selve dagen hænger der sedler i forgangen og inde i hallen, hvor i kan se hvor i skal sidde. Jeg er også tilstede og hjælper gerne!  :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar