mandag den 9. februar 2015

Bordbestilling til Convention den 7-8 marts 2015

Det er nu muligt, at reservere pladser for alle deltagere -  både hvis du kommer alene og hvis i er to eller flere som gerne vil sidde sammen!
Reserveringen foregår på den måde, at i sender en mail med fulde navn til charlotte.ravn@gmail.com 
Husk fulde navn på alle i gruppen!
Skriv bordbestilling i emnefeltet. Når jeg har modtaget jeres mail, får i et svar tilbage at jeres bestilling er modtaget. 
Jeg tjekker på et senere tidspunkt om alle er tilmeldt og har betalt, og vender tilbage hvis der er noget der ikke stemmer. 
Er i 2 eller flere som gerne vil sidde sammen vælger i en gruppeformand som står for tilmeldingen!
Alle i gruppen skal naturligvis være tilmeldt og have betalt, for at kunne reservere plads! Det vi spare mig for en del arbejde, at i ikke begynder at skrive, før i er helt sikre på, hvem i skal sidde sammen med og om alle er tilmeldt og har betalt. I skal nok få plads allesamen! :) Skulle det ske, at der alligevel bliver ændringer til jeres gruppe, så vær søde at skrive fra den samme emailadresse som den første bestilling.
Det er ikke muligt at bestille særlige pladser i hallen, vi vil dog forsøge at sørge for, at hjælpere til butikkerne kan komme til at sidde i nærheden af den butik de er tilknyttet.
Sidste frist for bordbestilling er onsdag den 4. marts kl. 12.00.
Bordbestilling modtages kun på ovenstående mail, ikke privatbeskeder på forums og Facebook tak!

Bordbestilling er et tilbud - der er naturligvis siddepladser til alle tilmeldte, så hvis du foretrækker at gå rundt og se hvor der er en ledig plads på selve dagen må du også gerne det! 2 personer eller flere kan dog ikke påregne at kunne sidde sammen, hvis der ikke er bestilt bord!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar