mandag den 15. september 2014

Bordbestilling til Convention 4/5 oktober 2014

Det er nu muligt, at reservere pladser, hvis i er en gruppe på 2 eller flere, som gerne vil være sikre på, at kunne sidde sammen. 
Det er ikke muligt at bestille specielle pladser i hallen, vi vil dog forsøge at sørge for, at hjælpere til butikkerne kan komme til at sidde i nærheden af den butik de er tilknyttet. 
Reserveringen foregår på den måde, at i vælger en gruppeformand, som sender en mail med fulde navn på alle i gruppen til charlotte.ravn@gmail.com (husk at bruge det samme navn, som i har tilmeldt jer med!) Hvis nogen af jer har købt og betalt for mere end 1 billet hos Scrapbookfun, så skriv det og hvor mange. Skriv bordbestilling i emnefeltet. Når jeg har modtaget jeres mail, får i et svar tilbage at jeres bestilling er modtaget. 
Alle i gruppen skal naturligvis være tilmeldt og have betalt, for at kunne reservere plads! Vær søde at tjekke med alle i jeres gruppe, før i sender mig en mail! Det vi spare mig for en del arbejde, at i ikke begynder at skrive, før i er helt sikre på, hvem i skal sidde sammen med og om alle er tilmeldt og har betalt. I skal nok få plads allesamen! :)
Sidste frist for bordbestilling er onsdag den 1. oktober kl. 12.00.
Bordbestilling modtages kun på ovenstående mail, ikke privatbeskeder på forums og Facebook tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar