Aktuelt

søndag den 15. september 2013

Kortindsamling til OSH og Cancerkort

Det vil være muligt, at aflevere dine hjemmelavede kort til  foreningerne Operation Skriv Hjem og Cancerkort i opstillede kasser til convention.

Vi har valgt, at det er de to foreninger, som vi gerne vil være med til at støtte. Det har vi bla. fordi de var de to første af sin art som vi fik kendskab til og fordi begge initiativer har vores fulde opbakning. Vi kender desuden både Charlie og Berit personligt og kan stå 100% inde for, at alt overskud går til rette formål.
Vi håber, at begge foreninger får kasserne fyldte med smukke hjemmelavede kort :)

 Vi er klar over, at der er mange andre udemærkede indsamlinger, som går til ligeså gode formål, men ting kan let tage overhånd og vi har derfor valgt, at sætte grænsen ved disse to! Det er naturligvis tilladt, at træffe aftaler om privat aflevering af kort m.m. til andre formål, vi vil bare ikke lægge plads til. Håber på forståelse og accept af vores beslutning! :)


1 kommentar:

  1. Fuld opbakning fra mig !
    Vi ved alle, at Charlie og Berit ikke selv tjener en rød øre på kortene. Tværtimod, så bærer de selv en del udgifter til distributionen osv......og de gør begge et kæmpearbejde.
    Derfor støtter jeg de to projekter - og ikke andre.
    Dermed siger jeg ikke, at de andre projekter er dårlige......Det ved jeg ikke noget om.
    Jeg vil bare være sikker på, at ingen tjener penge til sig selv - på mine kort !

    SvarSlet