Aktuelt

lørdag den 28. september 2013

Cancerkort

Har du lyst til at hjælpe Berit og Cancerkort? Her er hvad Berit skriver på Scrapsisters forum:

Cancerkort har gang i et større projekt med til og fra kort. Måske kan/vil du bidrage?

Jeg kommer til Convention (og glæder mig vildt til at være med igen) og hvis du har lyst til at lave et par til og fra kort sammen med mig, så er du velkommen til at gøre mig selskab under Convention. Om du har lyst til at bruge 10 minutter eller en time vil det vække lykke og gøre en forskel.

Skulle du have lyst til at lave nogle på forhånd, så er standardmålene på dem 5x7,5 cm (mål på dobbeltfoldet kort). Kortene kan ses på linket i næste afsnit. Det er en rigtig fin måde at få brugt små julerester

Hvis du skulle ske at have nogle små juleting eller julemønsterpapir, som du gerne vil donere til Cancerkort, så vil jeg være meget taknemmelig. F.eks har jeg sat mine forældre i sving med at lave til og fra kort, og de har næsten drænet min beholdning af juleting 
Se hvor flittige de er: http://cancerkort.blogspot.dk/2013/09/alle-mand-i-gang.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar