Aktuelt

tirsdag den 1. februar 2011

Vi har en vinder

Så har Random.org været i sving og udtrukket en vinder af 1 billet til Convention og den heldige vinder blev:



Kommentar nr. 16, som er Kirsten
Tillykke Kirsten, send en mail til info @ scrapbookingclub.dk, for at få din præmie. Hvis du allerede har købt billet til forårets convention, kan den overføres til næste convention.
Tak til alle som deltager og husk, at vi trækker en ny vinder af 1 billet den 15/2, blandt alle som linker på deres blog og lægger en kommentar i konkurrence indlægget HER

2 kommentarer:

  1. Ihh... tusind tak det var da en dejlig overraskelse, nu glæder jeg mig til at have den tilgode til oktober, da jeg har indbetalt for denne convention :-))

    SvarSlet
  2. Tillykke Kirsten, hvor herligt at du har vundet :0) Jeg har nu lagt den i min sidebar på blogge og krydser finger for jeg måske kan være heldig.

    SvarSlet