Aktuelt

lørdag den 15. januar 2011

Konkurrence for blogejere

Hvis du har en blog, har du nu chancen for at vinde en billet til convention den 12. marts 2011, til en værdi af 150 kr.
Alt hvad du skal gøre er, at kopiere billedet af den lille plakat i venstre side af bloggen her og sætte den ind i din egen sidebar med et link til scrapbookingclub.dk og dernæst skrive en kommentar i indlægget herunder, at du har gjort det. Vi trækker lod den 1. og den 15. hver måned om en billet blandt alle kommentarerne.
Har du allerede købt billet, kan den overføres til næste convention.

Sådan gør du i Blogger:
Klik på billedet og gem det på din computer.
Åbn dit betjeningspanel
Klik på design
og dernæst på tilføj en gadget
Så popper et vindue op med en masse valgmuligheder og du skal vælge den som hedder billede
tryk på gennemse og find billedet, som du gemte
Tilføj billedet af plakaten og
link til scrapbookingclub.dk
Tryk gem

31 kommentarer:

  1. Spændende - jeg vil gerne med til convention - har aldrig været det før :-) men en gang skal jo være den første

    SvarSlet
  2. Jeg har været med nogle gange og skal helt sikkert med igen, osse til førscrap:-)Det er bare sååå hyggeligt!!

    SvarSlet
  3. Ohhh... den er jeg med på, jeg skynder mig ind og linker... men skynder mig nu at købe en billet alligevel, vil jo være sikker på at kunne komme med ;-)

    SvarSlet
  4. Har været med en gang og så er man afhængig.
    Skal selvfølgelig med også den 11 og 12 Marts.

    SvarSlet
  5. Jeg skal da med igen i år. Det er min halvårlige fridag.
    http://papirposen.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Jeg skal da selvfølgelig med igen, vil selt ikke undvære det :)

    SvarSlet
  7. Så har jeg linket og skal naturligvis med lige meget hvad

    SvarSlet
  8. Selvfølgelig kommer jeg! Det er da årets bedste scraparrangement. :)

    SvarSlet
  9. Jeg er med i konkurrencen, tilmelder mig nu alligevel og betaler for "billetten" tør ikke løbe an på jeg vinder. Og er jeg heldig gemmer jeg den til næste gang. Kh 10na

    SvarSlet
  10. jeg har tilmeldt mig vil ikke gå glip af dette fantastiske arrangement. Jeg har lagt billedet ind på min blog

    SvarSlet
  11. Så har jeg også lige linket.

    SvarSlet
  12. Jeg har sat billede og link på min blog.
    Og selvfølgelig har jeg allerede tilmeldt mig det kommende convention. Jeg vil da ikke gå glip af den fantastiske oplevelse.

    SvarSlet
  13. Helt klart skal jeg med, jeg er faktisk allerede tilmeldt. Har sat billedet på min blog. Glæder mig.

    SvarSlet
  14. Så har jeg også linket og selvfølgelig har jeg tilmeldt mig dette fantastisk hyggelige arrangement :-)

    SvarSlet
  15. Så er den lille plakat kommet på min blog.

    SvarSlet
  16. Så har jeg lagt link ind på min blog: http://mausscrap.blogspot.com/
    Jeg er allerede tilmeldt :) det er så første gang jeg skal med, men regner da med at blive afhængig lige som alle andre.

    SvarSlet
  17. Jeg har godt nok tilmeldt mig, men har alligevel sat reklamen på min blog. Jeg skulle nemlig lige prøve at sætte et billede ind i sidebaren. Og ved I hvad? Det lykkedes faktisk, så nu er jeg helt stolt af mig selv;o)

    SvarSlet
  18. Dejligt at tiden snart nærmer sig, hvor vi endelig skal til convention. Jeg glæder mig og trænger til ny inspiration.

    SvarSlet
  19. Så er der sat link til convention på min blog, og da jeg allerede er tilmeldt, glæder jeg mig voldsomt til at deltage :)

    SvarSlet
  20. jeg sætter lige en kopi og link på min blog :D

    SvarSlet
  21. Jeg er allerede tilmeldt fra sidste convention:-)
    Jeg glæder mig - også til førscrap - og jeg har lagt et link på min blog for jeg skal helt sikkert med næste gang også...så måske jeg er heldig:-)

    SvarSlet
  22. Jamen jeg er da også tilmeldt, og linker da hellere end gerne til convention!! Og skulle jeg vinde, så er jeg jo bare klar til næste gang :))

    SvarSlet
  23. YEP så er opgaven fuldført...jeg vil da også gerne vinde en billet, så er der jo flere penge til "gevinster"....ses dernede i Middelfart skønne scrapkvinder :-)

    SvarSlet
  24. Så har jeg også linket... sådan et godt arrangement vil man jo gerne reklamerer for ;)

    SvarSlet
  25. Jamen jeg reklamerer da også gerne - og har nu gjort det! Sådan et tilbud kan man da ikke gå glip af.

    SvarSlet
  26. Mission completed (?)
    Jeg har i al fald fået den lille søde billede ind to gange, mon det tæller ekstra?? Hmm, jeg kan i al fald ikke få dem af igen.

    Men jeg savner nu allermest at kurserne bliver opdateret så jeg kan melde mig på.

    GLÆDER MIG TIL 12.marts (+ førscrap)

    http://scrappe-else.blogspot.com/
    Hilsen Else

    SvarSlet
  27. Så er der linket fra min blog. www.vinnisscrap.blogspot.com.
    Jeg glæder mig til at mærke stemningen igen. Vi ses.

    SvarSlet
  28. så linker jeg også...kunne da være fedt at vinde en billet

    Hilsen Lissy

    SvarSlet
  29. Så har jeg også sat billedet på min blog. Nu krydser jeg fingre for at jeg er heldig:)

    SvarSlet